میز کمجا دیواری:
نوشته شده توسط : ساحل

اگر در خانه حتی به اندازه یک میز کمجا هم فضای کافی ندارید، اصلا نگران نباشید می‌توانید از میزهای دیواری کمجا کاربرد کنید. این میزها حتی به اندازه میزهایی که لغایت به حال به شما معرفی شده اند هم جا نمی‌گیرند.

آنها را می‌توانید به دیواری که در گوشه ای از خانه شما وجود دارد وصل کنید و در صورت بیچارگی آنها را مفتوح کرده و از آن کاربرد کنید. از انواع این میزها می‌توان به میز تحریر دیواری تاشو و یا میزغذاخوری دیواری اشاره کرد. اگر برادر دارید در مورد میز تحریر دیواری اطلاعات کاملی توسط بیاورید این مقاله را از دست ندهید.میز غذا خوری 3 لغایت 6 نفره تاشو

قیمت میز کمجا:
قیمت این میزها کاملا مناسب هر خانواده ایرانی است. شما چه با بودجه زیاد و یا با توانایی مالی کم می‌توانید این میزها را تعبيه کنید. نگران مبلغ آن نباشید. اگر می‌خواهید بها دقیق گونه ها مدل های این وسیله را ببنید روی کلمه تماس با ما کلیک کنید. شما می‌توانید با تماس با مشاورین ما درانتخاب بهترین میزها کمک بگیرید.

انواع میزهای کمجا
در این سرنوشت می‌خواهیم گونه ها میزهایی که جای کمی را در خانه می‌گیرند را شناسایی کنیم.

میز مختصر جا گرد
میز و صندلی ناهار خوری ناچیز جا چوبی با سطح رویه گرد می باشد میز کمجا دیواری  که مناسب برای 4 و در مدل های سایر برای 6 یا 8 نفر ساخته شده، که طوری طراحی شده که دست کم محیط‌ را اشغال میکند. این میز ناهار خوری از جنس چوب مرغوب می باشد که برروی آن یک لایه رنگ و یک لایه پلی قاطر روکش می‌شود لغایت مقاوت و موعد استفاده آن فرآورده را اغلب می‌کند.

همچنین این میز در برابر دما ، رطوبت و ضربه از آسیب لغایت حتماً زیادی بازداری می‌کند. پایه های این میز زیبا داری منقاومت به شدت بالایی بوده که بردباری وزن زیاد فوقانی دارد و در همان سان حائز دارای حجم سبک است که قابلیت حمل و نقل راحتی را دارد.

این میز ناهارخوری به شکلی طراحی شده که بتوان متعلق به در فضاهای گوناگونی مثل کافی شاپ ها و رستوران ها، فضاهای باز، ویلا و خانه های آپارتمانی کاربرد نمود. پس شما می‌توانید این فرآورده را در همه جا کاربرد کنید. نشیمن صندلی این فرآورده را خودتان می‌توانید از جنس چرم یا پارچه انتخاب کنید.

میز مختصر جا مربع
میز کم جا مربع یک نمونه میز ناهار خوری کم جا جدید و زیاد پر فروش می‌باشد. این میز ناهار خوری ناچیز جا جدید و امروزین چهار گوش میباشد که در ابعاد ۴ و ۶ نفره تولید میشود. صفحه این میز ناهار خوری ۸۵ در ۸۵ سانتیمتر است. صفحه میز قابل متمایز شدن است.

شیشه ای روی میز پیمان گرفته شده که میتوانید با پیمان دادن وسایل تزئینی زیبایی این میز ناهار خوری جدید را چندین برابر نمائید. از این میز می‌توانید در کافی شاپ ها، رستوران ها، آپارتمان ها، ویلا و فضای باز خانه های خویش یا محل پیشه خود کاربرد کنید.

میز غذاخوری کمجا
در حال آماده بیشتر منازل با پلان های چهارگوش یا مستطیل تعریف شده، بعد لازم است که شما در جاسازی میز ناهارخوری دقت کنند. میزهای ناهارخوری مربع و مستطیل فضای کمتری را از خانه اشغال می کنند و می توانند گوشه های خالی سالن نشیمن یا ناهارخوری شما را پر کنند.

این میزها انسجام بیشتری با پلان مستطیل و مربع دارند که اغلب از آنها در طراحی نقشه آپارتمان های معاصر کاربرد می شود.

میز کمجا 4 نفره
اگر اعضای خانواده شما زیاد نیست می‌توانید از این مدل میزها استفاده کنید. فضای کمی از شما می‌گیرد و به راحتی می‌توانید آن را در زاویه ای از منزل بگذارید. البته که این میزها فقط ویژه خانه نیستند. شما می‌توانید در کافی شاپ و یا هر جایی که احتیاج به پذیرایی دارید از این محصول کاربرد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: